Lördag.

Och en riktigt solig sådan...härligt!!
Hela familjen packade in oss i bilen förut, med fikakorg, bandyklubbor och träningskläder.
Tyvärr var sporthallen dubbelbokad, så det blev ingen träning för killarna.
Vi fick ta fikan hemma istället, och killarna gick ner till skolgården och körde bandy där.
Jag funderar lite på vad den här lördagen har att erbjuda...
Jag är sugen på att ta fram min fina cykel och ta en sväng, men det är fortfarande för mycket snö och is på vägarna så det får nog ta smälta undan lite först.
Theo har suttit och bläddrat i receptboken "Sju sorters kakor" hela veckan, så jag har lovat att vi ska baka något ur den idag.
Då måste jag handla först kom jag på, det börjar jag med...
Ha en fin dag alla lördagsfirare...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0