Härligt.

Av gårdagens humör märks inte ett spår, vilken härlig dag det har varit idag!!
Vi har varit på klassträff med Lucas klass, grillat korv/hamburgare, fikat, gått tipspromenad och njutit av det fina vädret.
Åhh, vilken underbar dag vi har haft...:-)


På hemväg...

...hade vi två riktigt trötta killar efter oss...:-)


Nu har jag precis plockat undan efter söndagsmidda´n, målat naglarna och fixat mig en kopp kaffe.
Snart kommer grannarna hit på lite efterrätt, vaniljglass med chokladkross och varm hallonsås...:-)
Egentligen skulle vi käkat det ihop igår, men frun i huset fick jordens tandvärk, så det var inte aktuellt att fortsätta äta...:-/
Vi tar det idag istället, och hoppas tandvärken har gett med sig!!

Må väl alla fina!!
Och glöm inte Solsidan ikväll...;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

MUMS, det lät som en god efterätt!

Och ni ser ut att ha haft en toppen dag. gud så mysigt!



kram

2011-03-06 @ 16:59:32
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Cattis

Vad mysigt det ser ut!

Jag har gått med i Föräldrarådet nu på Johns förskola så jag ska försöka få till lite liknande saker hos oss, det händer nämligen ingenting här. Absolut ingenting, och det är trist.



Gott med efterrätt!! Hoppas kraken med tandvärk har det bättre i dag.



Kram

2011-03-06 @ 19:28:29
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, vilken härlig dag. =)

2011-03-07 @ 21:11:35
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0