v. 25

Nu är vi helt plötsligt inne på midsommarveckan.
Det är liksom midsommarafton på fredag!!
Känner Ni av några sommarkänslor än?
Det gör inte jag....:-/

Iallafall, jag jobbar två veckor till, sen har jag en vecka semester.
Efter det jobbar jag två veckor, sen följer tre veckors semester till.
Känns härligt, härligt!!


Midsommar förresten, har Ni några planer??
Själv firar jag i sedvanlig ordning med familjen hos farmor och farfar.
Jag är glad sålänge den traditionen finns kvar!!
Ända sedan vi var små har vi åkt ut dit till Vikbolandet och ätit gott och dansat kring midsommarstången.

Dock verkar det som det ska bli ett ordentligt regnväder på fredag, det känns ju sådär...

Men, det är inget att sitta och gnälla över nu.
Jag måste få i mig något att äta innan det är dags att jobba!!

Vi höres...:-)



Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, jag hoppas innerligt att de har fel angående vädret. Och det har de ju haft förut...

Vi blir kvar här i stan om det regnar och åker bara med John till Lövstad i så fall. Trist, men då blir det i alla fall lite midsommar för honom!

Skiner solen åker vi till landet och firar enligt tradition =)



P & K

2011-06-20 @ 13:32:29
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

vart har du köpt skorna och när :)?

2011-06-20 @ 15:37:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0