Söndag i stan.

Oj, igår kom Lucas och jag hem sent!!
Lite föör sent egentligen, med tanke på att Lucas skulle upp till skolan idag, men tiden bara försvann, den gör det ibland...

Som sagt, en heldag i stan blev det igår!!
Först kalas på Busfabriken!!
Det är så himla härligt att se alla killana i klassen ha så god sammanhålling.
Alla verkar leka med alla och ingen är utesluten, precis som det ska vara.

Jag smet iväg en stund från allt busande och åkte och hälsade på mamma och pappa, mysigt...:-)

Efter kalaset åkte Lucas och jag hem till syrran.
Mamma kom också dit efter en liten stund.
Vi slappade på baksidan, och njöt av solen!!

Mormor, som hittat spännande frågor i lördagens Nt, "intervjuade" Lucas medans vi satt där ute på gräsmattan...


Han var jättekoncentrerad och tyckte det var riktigt spännande.
Det är verkligen så himla intressant att höra hur dom små liven tänker om saker och ting...:-)

Efter några timmars slappande åkte Anna och jag och handlade.
Tacos blev det, som smakade riktigt gott ute på altanen...

Avslutningsvis blev det hårfix för hela slanten.
Klippning på Robin och slingor och klippning på syrran.
Båda blev nöjda, till slut...hihi!!
(Robin hade såklart bestämda åsikter om hur håret skulle bli, men jag lyckades nog uppfylla hans önskemål...)

En "Dagens" genom rutan...


Tack godingar för igår!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mysig dag du har haft!

Tacos är ju aldrig fel, man behöver ju inte grilla vaaarje dag ;-)



Kramis

2011-06-13 @ 09:22:25
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för en supermysig dag! =)

Jag älskar att ha er här.



Puss ♥

2011-06-15 @ 19:29:47
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0