Gokväll!!

Den här dagen har gått i ett, från morgon till kväll.
Ljusa sena kvällar resulterar i trötta mornar, som i sin tur resulterar i hinner-inte-blogga-på-morgonen-stressigt!!

Imorse var jag såå trött, vilket är helt och hållet mitt eget fel.
Styr och ställer ute (tills myggen har ätit upp mig, typ), sätter mig framför datorn, plockar i köket, viker tvätt och sen sova...då brukar klockan oftast vara låångt över midnatt.
Ikväll är inget undantag, även fast jag lovade mig själv dyrt och heligt imorse att det inte skulle bli så...
Hur är det för Er??
Har Ni svårt att avrunda dagen...?!

Kommentarer
Postat av: karin

Vad fint rouge/solpuder du har. Kan du inte göra ett favorit smink inlägg :) om du har tid. Kram

2011-06-28 @ 19:05:24
Postat av: Cattis

Jajamen, jag är likadan. Fast är inte uppe lika länge som du. Men det är svårt, det är så mycket man vill hinna med =).



Jag har blivit helt hopplös på att planera och strukturera sedan jag gått hemma, men jag jobbar mig uppåt igen. Det är ju dags snart menar jag ;-)



Kram Kram

2011-06-28 @ 22:16:20
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Marie

Karin: Det ska fixas...:-)



// kram!!

2011-06-30 @ 09:01:45
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0