8 Juni 2011

Dags att jobba igen!!
Hoppas dagen går fort, för jag ska träffa syrran och mamma efteråt...:-)
Så skönt att man kan bli på bra humör bara av tanken att man ska träffa dom solstrålarna, när morgonen förövrigt har varit piiiiiss!!!
Haha, Lucas var med mig in i provhytten häromdagen när jag testade dom här jeansen.
När jag stod där och försökte få på mig dom sa han lite försiktigt...
-"Mamma, du har nog tagit byxorna åt fel håll, gylfen ska du nog ha fram...!!"
Haha, lilla gubben!!
Vi vuxna har mycket lustigt för oss...:-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha, visst har vi ;-)



Härom dagen när jag höll på att klä på mig så gick jag in i Johns rum, halvklädd. Hade byxor och bh på mig. Då tittade han på mig och sa -Ska du ha magen ute sådär? -Hur då menar du, undrade jag (som tänkte att han nog menade att jag var tjock). -Ja, utan tröja. Ska du inte ha någon tröja på dig?

HA HA HA...min sötis. As if liksom...ho ho.



Puss

2011-06-09 @ 11:28:53
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0