14 Juni 2011

Gomorron!!
Vilket väder vi har idag, mysigt...:-)
Jag ska jobba heldag, så för mig gör det inget om regnet smattrar på rutorna.


Igår var jag ledig, då var jag och Theo ute hos min farmor och farfar på landet.
Vi åkte hem lagom tills Lucas slutade skolan.
Jag hade lovat honom att han skulle få ta med sig en kompis hem, så det var två strålande glada killar som kom traskandes upp för gatan...sötisar....:-)
Tänk, efter imorgon är det sommarlov för dom!!
Lucas slutar 1:a klass, och det kommer nästan tårar när jag tänker på det!!

Nästa gång Lucas ska till skolan, efter sommaren, så kommer han få sällskap av Theo, för då har han också börjat skolan...herregud!!
Det är inte klokt, vart har tiden tagit vägen...




Linne - Åhléns, Byxor - Cubus, Halsband - Present från syster.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ååhh...skolavslutning.

Vilka minnen man har..."Den blomstertid nu kommer" och "Nu grönskar det" i kyrkan, solen skiner och sommarlovet är inom räckhåll...minns du? =)



Puss & Kram

2011-06-14 @ 22:01:35
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

åh tack så jättemkt :)!



ahh okej vad härligt det såg ut, tyckte det såg ut som en bra fotoplats. Finns det någon sjö i kolmården som har typ lite sandstrand någon liten eller är det bara bryggor där :)?

Desamma kram Emma!!

2011-06-15 @ 13:26:27
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0