Systermys.

Hur underbart är det inte att komma hem efter en hektisk dag på jobbet och se syrran stå i köket och fixa maten...:-)
Vi åt grillad fläskfilé, pomme, pepparsås och sallad!!
Så gott, så gott, så gott!!

Nu ska jag sätta mig och läsa på lite om framtida arbete.
Nu skulle jag kunna googla och läsa hur mycket som helst om allt som har med naglar att göra.
Hihi, naglar som alltid har varit ett stort intresse för mig, tänk att jag kommer ha det som mitt arbete!!

Måste dock lägga mig snart.
Ska jobba några timmar imorgonbitti.

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för ikväll underbara syster! <3

Vad mysigt och gott det var. =)

Puss.

2011-07-18 @ 23:55:55
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: ida

ni är sötast !! :)

puss / ida

2011-07-19 @ 01:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0