Musikdag.

Idag har jag musikdag här hemma, bara massor, massor med nostalgi!!
Ainbusk Singers, Leonard Cohen och Q U E E N !!!!
Hela koppen fylls med en otrolig känsla, man sprudlar av energi och man kan förändra världen...typ...hihi!!
Såg Ni förresten dokumentären om Queen igårkväll på Svt1?
Jag gjorde det, och det finns ingen annan grupp som får mig att känna det jag känner för dom!!
Queen har funnits hemma ända sedan min syster och jag föddes, vi somnade gott till det i våra spjälsängar när pappa spelade det ute i vardagsrummet.
Queen har alltid spelats hemma hos mig, efter att jag flyttat hemifrån.
Självklara musikvalet på förfester!!
Jag och mina bästa vänner Anna, Ida och Linda W har haft otaligt många Queen-kvällar i våra dar!!
Jag kan göra en lång lista med låtar som jag vill spela för Er, men jag nöjer mig med en här sålänge...

Jag älskar´t!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0