21 Juli 2011

Torsdag idag, och jag har 4 arbetspass kvar till låångledigt...:-)
Och jaa, jag räknar ner, det ska bli otroligt skönt att få vara ledig.
Fixa hemma, åka iväg på utflykter och förmodligen dra iväg några dagar till Legoland är vad vi funderar på.
Vi får se vad det blir...:-)

Men som sagt, jobb först!!
Lite extra trött idag, kan bero på att vi var iväg igårkväll eller så kan det bero på rugg-vädret som härjar utanför fönstret.
Mysväder tycker jag ju egentligen, men visst blir man lite extra trött när det är såhär...?!


Mitt nya favvoplagg - den oranga koftan!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Koftan var grymt snygg, vart har du köpt den?

2011-07-21 @ 11:51:33
URL: http://emmasunderbaravarld.tomassor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0