Vårfint.

Jag tror inte jag är ensam om att längta till våren och dess ljusa färger!!
Nu när vi fått undan julen här hemma, vill jag direkt börja rensa och städa så jag får fram stora, vita ytor igen :-)

Dessa små söta kronor fick jag av mamma och pappa i julklapp.
Nu står dom så prydligt uppställda på min lilla bardisk i köket...♥




Förövrigt mår jag bättre idag, men inte helt bra.
Jag tackar ödmjukast för Eran omtanke och fina ord, det värmer!!
Jag ska bara ta det lugnt idag med, vi ska åka hem till svärföräldrarna och fira svärfar som fyllde år i lördags.
Skönt att komma hemifrån en stund, och släppa alla "måsten" för ett tag, även om jag ÄLSKAR att styra hemma!!

Stora kramen till Er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag älskar verkligen de där små kronorna. De är underbara.

Puss

2011-01-10 @ 19:31:40
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin ny header Marie! Maila över bilderna om du vill att jag ska blenda den...Kram //Lisa

2011-01-10 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0