Tvillingar påväg...

...eller rättare sagt NU är dom här...:-)
Idag föddes Kronprins Frederik och Kronprinsessan Marys tvillingar, en pojke och en flicka!!
Jag älskar såna nyheter, blir helt salig när jag läser att nya små liv har kommit till världen!!

(Klicka på bilden så kommer du till artikeln)

Själv fick jag dessa minneslappar från mamma igår när hon var här...

Tänk att det är mig det står om på den vita lilla lappen, och att det är mig och min tvillingsyster som välkomnas till världen i tidningen!!
Så coolt att ha dessa lappar sparade, jag kommer vårda dom ömt!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det mysigt!!?? ;0)

Mamma har sparat mina såna saker oxå!! Jag har ett helt album med en massa saker från mitt första år!! Bla en likadan lapp som du, armbandet jag hade på BB o min lilla mössa!! ;0) SÅÅÅÅ skoj att ha kvar!! ;0)

KRAMAR!!

2011-01-08 @ 14:25:38
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Anna

Mamma visade mig de där lapparna härom dagen. Det är så otroligt roligt att hon har sparat dom. =)



Puss mitt ♥! Ses i möra!

2011-01-08 @ 17:10:04
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0