Skuggor och glans.

Japp, det var vad jag kom hem med från Mist Ingelsta idag...:-)


Jag var ute efter en enkel make-up till vardags.
En bra teknik man kan använda sig av om man vill göra något extra, men ändå enkelt.

Tjejen som sminkade valde bruna nyanser på mig.
Jag blev jättenöjd och valde just därför dom tre skuggorna hon använt...:-)
Någon bild på resultatet får Ni dessvärre inte se...
Trött och sliten som jag är efter en lång dag, blir det inga fagra bilder direkt...!!

Nu ska jag tvätta mig och gå och sussa.

Tack snälla Sandra och Camilla för en trevlig kvällsfika.
Jag är fortfarande mätt efter kladdkakan...;-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh vad kul med smink!

Det är så lyxigt att bli fixad :-)



Puss o Kram

2011-01-14 @ 21:04:10
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0