Mamma.

Idag fyller min älskade mamma år!!
Stort grattis till dig!!
Vi var hos henne igår och firade, men det skulle inte vara så tokigt att få krama om henne idag med...!!
Theo för göra det iallafall, han sover där den här helgen.

Jag och Lucas har varit själva nu på morgonen.
Theo är ju som sagt i stan och Kimmen började jobba tidigt imorse.

Nu ska jag fixa det sista innan det är dags för oss att fara.
Lucas ska vara hos ett par kompisar och jag ska jobba!!

Ha en bra dag mina vänner!!




Förresten Erika, gardinerna från Bolagret kostade 299:-, och jag tror dom fanns i vitt...;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa och gratta mamma från mej. Du är kanonfin i glasögonen:)

Ha en trevlig lördag.



Kram på dej!

2011-01-29 @ 14:14:10
URL: http://styrostall.blogspot.com
Postat av: Cattis

Hoppas du har en bra helg på jobbet!



Puss

2011-01-30 @ 09:23:00
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Erika

TACK =) Måste jag åka dit när det lugnat sig i sjuklägret här hemma med =) Har en tjeja som har feber :/



Stor Kram

2011-01-31 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0