Båge nr 2.

Idag hämtade jag ut ett par glasögon till...:-)
Jag kände att det kunde vara kul att ha något att byta med...

Dom nya bågarna är större i modellen, mer markerande och liiite coolare...:-)
Svårt att se här kanske, men vad tycker Ni??
Var dom fina...?!




Förresten, titta vilken goding till fikakille jag träffade idag...

Lilla Jack och mamma Cattis mötte upp mig för fika och lunch på HC.
Riktigt skönt och avkopplande!!
Tack för idag godingar...:-)

Nu ska jag hoppas in i duschen.
Sen väntar sängen och en film!!

Kram och gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina! Kul att ha lite ombyte. Ser även din lilla byrå som du köpte när vi var i Linköping, blev den bra att ha smycken i?



kram mamma

2011-01-12 @ 08:16:10
Postat av: Cattis

Hi hi...what's up med the dubbelhaka liksom :-)

Sööööt är han min lilla skitunge.

Och glasögonen var mycket snygga, båda två!



Kram

2011-01-12 @ 14:53:51
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0