1 januari 2011

Nytt år nu, spännande!!
Lika mycket som jag funderar på hur det gångna året har varit, lika mycket funderar jag på hur det nya året kommer att bli.
Jag har vissa saker i sikte som jag vill förändra, vissa saker som är dags att "ta tag" i.
Vad det är för något och vad det blir för resultat utav det är sånt som märks, vi får se hur det blir.
Något nyårslöfte är dock inget för mig, jag är usel på sånt!!
Jag försöker ta hand om mig själv och mina nära och kära på bästa sätt iallafall, med eller utan löfte...:-)



Dagen igår var supermysig!!
Vi åt så vi nästan sprack, lyssnade på musik, pratade, skrattade, smällde raketer och skålade!!
Theo och Nathalie däckade i sängen innan tolv-slaget, men annars höll sig alla vakna...;-)




Kommentarer
Postat av: Cattis

Ni ser ut att ha haft en toppen kväll!

Mysigt att fira med syrran och föräldrarna :-)



Hoppas att ditt 2011 blir precis så som du vill.



Puss o Kram

2011-01-03 @ 09:03:30
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0