Måndag.

Måndag idag, och vi är inne på sista dagen i februari.
Imorgon är det mars vilket innebär att det är vår...visst!!
Jobb står på schemat för min del, så jag ska alldeles strax gå med Theo till förskolan.
Förövrigt hade jag två skolkillar som gick iväg tidigt imorse...:-)
Lucas OCH Kimmen!!
Lucas var seg för att det är första dagen efter lovet, och Kimmen var lite nervös för att det är första dagen på utbildningen.
Det kommer att gå superbra för honom, det vet jag.
Visst, det är klart att det blir tufft, med så ska det ju vara annars är det ju ingen match :-)
Nähepp, dags att fixa det sista!!
På återseénde!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hi hi...stackars Kimmen ;-) Första dagen i skolan....uschaaaaan vad nervöst.

Hoppas allt gick bra för honom.



Kram

2011-02-28 @ 12:59:57
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0