Finbesök!!

Som jag har längtat efter denna helg!!
För det första är det Kimmens, min och barnens första lediga helg ihop på länge...SÅ MYSIGT!!
Och för det andra så har min fina syster och hennes familj varit här idag, vilket varit bestämt sen länge...SUPERMYSIGT!!

Jag gjorde den goda kycklinggrytan och bjöd på, och den blev väldigt uppskattad...:-)

Anna och jag hann även med en välbehövlig promenad, innan det var dags för dom att styra kosan in mot stan igen, skönt!!

Nu sitter jag här och beundrar den fina tavlan som min svägerska beställt av Anna...

...den är såå fin!!
Anna, får jag med lägga en beställning...;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv älskade syster! Det blev precis lika mysigt som jag hade föreställt mig. Vad annat kan det bli hos er!?

Din kyckinggryta var helt fantastisk! Jag ska absolut göra den hemma nån gång.



Vad roligt att jag får så mycket beröm för min tavla. =) Då blir jag glad. =) Ska absolut gå på ram-jakt så ni också kan få en.



Love you!

Puss

2011-02-06 @ 11:15:58
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0