Gokväll!!

Har slagit mig ner här framför datorn en stund.
Brevid mig har jag en latte med en bit "After Eight" i , farligt gott...:-)

Dagen idag började tidigt, väldigt tidigt, onödigt tidigt!!
Jag skulle ha min kund på salongen kl 8:30 imorse.
Jag gick upp i tid, gjorde ordning mig i lugn och ro, och helt plötsligt var kl 8!!
Panik fick jag, då det tar ca en halvtimme för mig att komma till salongen, så jag tog en brödskiva (min frukost) i farten, slängde på mig ytterkläderna, skrapade rutorna i blixtens hastighet och brassade in till stan.
Svängde in på parkeringen fem i halv....tänkte puh, jag hann!!
Tittade en gång till på klockan och konstaterade att kl var fem i halv åtta...:-/
En hel timme för tidigt i stan, en hel timme som jag hade kunnat äta frukost i lugn och ro, kanske hunnit sitta en stund framför datorn och bara ta det lugnt, klantigt av mig.

Jag tog i vilket fall som helst en sväng ut till syster i Smedby.
Där bjöds det på kaffe, och sen åkte hon med mig in till jobbet.
Och bara det var ju värt den stressiga morgonen...;-)

Nu ska jag lägga mig i ett bad och koppla av!!
Årets sista arbetsdag imorgon.
"Din Sko" står på schemat, samma som förra året...

Då var jag uppklädd redan från morgonen, det händer nog inte imorgon...:-/

Kram på Er!!
Tack för att Ni fortfarande kikar in och läser!!
Gott Nytt År!!

Kommentarer
Postat av: cajsa

Gott nytt år Marie!!! Hälsningar från varma härliga Thailand<3

2011-12-31 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0