2011-12-01

Imorse var det glädje här hemma...kalenderöppning!!
Barnen har väl aldrig varit så snabba att klä sig och äta frukost, underbart...:-)
Det är liksom kravet att dom ska få öppna redan på morgonen, att det ska gå snabbt, smidigt och utan bråk.
Det känns som december kommer vara en ljuvlig morgon-månad...hihi.
Själv har jag tagit mig sovmorgon, och som jag behövde det!!
Igår morse vaknade jag 5 minuter innan pojkarn måste gå och 15 minuter innan jag själv måste komma iväg...PANIK!!
Jag var i tid på salongen. men hela dagen bestod av en enda lång huvudvärk...:-(
Men, idag är en ny dag, och det är min pappas födelsedag!!
Stort grattis till dig älskade far...♥
Nu måste jag dock komma iväg.
Ha en fin 1 december...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0