Skolpojkar.

Nu är vi igång med vardagen och dess rutiner igen, känns skönt!!
Theo var så förväntansfull imorse, och det gick jättebra att lämna honom.
Lucas sprang iväg till sin klass direkt när vi kom ner till skolgården och började leka.

Alla 6-åringar var jätteduktiga att stå i ledet tills läraren "ringde in".
Det var bara mamma Marie som stod med tårar i ögonen...*fniss*...


Nu sitter jag här hemma själv.
Känns lite tomt måste jag säga, men snart drar mitt också igång.

Det här är ju min lilla "smekmånad", och det ska jag försöka att njuta av!!

Hoppas Ni får en härlig måndag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh vad gulligt!

Jag får tårar i ögonen av att bara läsa om att du hade tårar i ögonen...ha ha...



Hoppas de kommer få en fin första dag!



P & K

2011-08-22 @ 09:56:55
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0