Jobb.

Idag har jag varit i stan och träffat mina blivande arbetskamrater...:-)
Fundering, planering, foto och fika.
Det här kommer att bli såå bra!!

Det är ju alltså ingen hemlighet längre vilken salong jag kommer att arbeta i.
Salong Håravenyn på Drottninggatan!!
Salongen öppnar i ny regi 1 september, och jag kommer alltså finnas där fr o m december.
Sandi och Linda är två av tjejerna som kommer att jobba där, underbara tjejer, det kommer bli så kul!!



En ny kategori finns i bloggen fr o m nu, "Salong Håravenyn".
Där kommer jag att lägga in allt som har med salongen och utbildningen att göra.
Något Ni undrar över är det bara att fråga...:-)

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Guud så kul! Ni blir ett härligt team tror jag. Kul att få jobba ihop med en gammal (inte åldersmässigt såklart) klasskamrat!

Jag förstår om du har fjärilar i magen. Snart är vi där...december är inte långt bort! Jag följer Dig hela tiden!! =))



Kram kram

2011-08-02 @ 07:38:04
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Så roligt att få se dina nya arbetskompisar!!!

Kan tänka mig att det är många idéer och tankar som far omkring nu, hos er alla ;-).

Spännande att få följa.



P & K

2011-08-02 @ 09:46:45
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Stina

Kul! Grattis!

Jobbade inte de på Sussies stylingteam förut? Har för mig att jag sett dem där...

2011-08-02 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0