Fullmåne.

Frågade pappa imorse om det har varit fullmåne inatt, och det har det.
Jaa, jag förstod det!!

Det var nämligen helt omöjligt för mig att somna igårkväll/natt.
Jag vred och vände på mig, läste, gick upp och åt, surfade runt på min iphone men inget hjälpte!!
Gah, så irriterande!!
Ju längre jag låg utan att somna, desto mer irriterad blev jag!!

Idag kan man säga att jag är trött, riktigt trött!!
Jag tittade väl på klockan runt 04:30 sista gången...

Kimmen och Lucas åkte iväg tidigt på fotbollscup och jag har varit inne i stan och hämtat Theo hos mamma och pappa.

Nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken.
Kimmen och Lucas har inte kommit hem än, och Theo ska hämtas på kalas om ca en halvtimme.

***

Annars har helgen varit kalas...:-)
Bio i fredagskväll (filmen var sådär enligt mig, men gillades av barnen), 18-års-kalas igår + besök av älskade syster och idag träffa mamma och pappa en stund.

Om en vecka såhär dags (kanske inte riktigt på klockslaget), håller jag som bäst på att förbereda inför skolstarten.
Två väskor som ska packas med frukt och div kläder varje dag och två små pojkar som ska väckas och fixas för att komma i tid till skolan...
Det kommer säkert bli körigt emellanåt, men samtidigt så himla kul!!
Lucas och Theo har verkligen längtat tills dom kommer ha sällskap på mornarna igen, precis som det var tiden innan Lucas började skolan...:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0