Födelsedagskalas.

Hipp, hipp, hurra för Jesper idag!!
Lucas och Theos kusin fyller år och det ska firas...:-)

Lilla Jesper, jag minns så väl 8 augusti 2002.
Jag jobbade på Hemköp och Kimmen kom och hämtade mig.
I bilen berättade han att Jesper var född, och att vi skulle upp till BB och hälsa på.
Jag hade precis tagit på mig lite parfym, så jag fick panik att det skulle lukta för starkt!!

Vi åkte upp till lasarettet, tog hissen upp till BB och väntade utanför avdelningen.
Ut kom två stolta tvåbarns-föräldrar med en fin liten pojke i den lilla plastbyttan...:-)
Hihi, tänk att det har gått 9 år sedan dess...!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mys!

2011-08-08 @ 22:22:42
Postat av: Anna

Tiden går fort....

Hoppas ni hade en trevlig dag.

Kram.

2011-08-08 @ 23:07:21
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0