Gomorron.

Gick precis upp, lite sovmorgon är aldrig fel...;-)
Nä, om sanningen ska fram så har jag faktiskt jätteont i huvudet idag.
Jag vaknade redan kl 7 och kände hur huvudet dunkade, så jag har försökt att sova bort det men utan resultat...:-(
Nu har jag tagit en tablett så nu borde det gå över snart!!

Dagens planering är följande...fixa påskris och pynta det!!
Lagom aktivitet idag, om huvudet ska fortsätta att dunka.
Gör det inte det, så ska jag ut i garaget och plocka fram alla påsksaker jag har i en liten låda därute, sen vill jag åka och köpa mera blommor att plantera, fixa matlista till dom närmaste veckorna, och jaa...småstyra här hemma.
Vad gör Ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch för att vakna med huvudvärk... =(

Vad söta ni är små "busisar". =) <3

2011-04-20 @ 18:46:05
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0