Frukost framför tv:n...

...är helt ok ibland!!
Det är inte ofta det händer, så killarna tycker det är himla mysigt när det väl sker...hihi :-)
Så idag, en gråmulen söndagsmorgon passade ju perfekt att mysa ner sig i soffan...

Snart är det dock dags att dra, Theo har fotbollträning nu på morgonen.
Jag var ju inte med förra gången, så det ska bli riktigt kul att se...:-)
Förra gången var han med dom sista 20 min, för han blir så blyg (säger han själv).
Hoppas det har släppt till idag...;-)

I eftermiddag är det dags för fotboll nr 2 för oss.
Vi ska gå och se allsvenska premiären på Nya Parken, och grabbarna är helt saliga!!
Theo sa imorse...
"-Shit, det måste typ kosta 5000 kr att gå och se matchen, för IFK ääääger...!!"
Och Lucas kunde inte annat än att hålla med...:-)

När vi berättade för Lucas att vi skulle gå och se matchen sa han...
-"Vaaaaa, nää nu tror jag nästan att jag döööör, va kuuuul!!"

Haha...kul att dom har så starkt intresse för fotboll.
Det gör faktiskt så t o m jag tycker det är lite kul, hihi...;-)

Kommentarer
Postat av: ida

Fotboll ÄR kul Marie ! ;)



Kram !!

2011-04-03 @ 12:02:12
Postat av: Cattis

Mysigt med frulle i soffan, det har vi ofta på helgerna. Det är så skööönt att sitta och slöglo på tv och äta lääänge.



Roligt att Peking vann också, hoppas ni hade kul trots regnet!



Puss & Kram

2011-04-03 @ 19:01:46
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Tess

Vad söta killarna är :) & jag hoppas ni hade en riktigt mysig familjedag på parken :)

Kram

2011-04-03 @ 20:37:16
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-09 @ 12:51:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0