9 april 2011

Och jag är påväg till jobbet.
Eller påväg är väl kanske att ta i, men jag håller iallafall på att bli klar för avfärd..;-)

Jag skulle behöva springa in på Ica en snabbis innan jag börjar, idag måste jag ha en påse godis att mumsa på under dagen...gottegris som jag är!!
Fasen alltså, vissa perioder går det inte att stå emot, så är det bara...

Trevlig lördag önskar jag Er!!
Vi kanske ses på "Ingelsta Shopping"...:-)





Skjorta - Cubus, Leggings - Cubus, Tygskor - Din Sko, Armband - KappAhl

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och av nån konstig anledning kommer de där perioderna alltid samma dagar i månaden och påsen skall helst innehålla mängder av choklad=) Puss puss

2011-04-09 @ 10:21:54
Postat av: Cattis

Ååhh...gudars vad gott med godis.

Jag ska ju ta ett uppehåll just vad gäller godisförbudet under påsken, det känns rätt omöjligt annars faktiskt.

Men för övrigt går det bra. Inget bröd och inget socker i veckorna, liiite liiite fusk på helgen är tillåtet. Ha ha...jag har gett mig fan på att det ska gå =)



Puss

2011-04-10 @ 21:46:01
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0