5 april 2011.

Igår fick jag ett mycket roligt samtal.
Min kusin blev pappa för första gången, stort grattis till Er!!
En liten son blev det...*lycka*!!

Theo sitter i hallen och klär på sig nu, jag ska alldeles strax göra detsamma (jag väljer dock att stå...;-).
Han ska iväg till förskolan och jag ska iväg till stan.
Först träff med syster sen jobb.

Fasen, jag har haft lite ont i magen nu på morgonen.
Det känns som jag är nervös/stressad/orolig för nånting, men vet inte för vad...:-/
Jaaja, det kommer väl fram så småning om, om det nu skulle vara nått.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Saknade dig på ditt jobb i dag, var inne och handlade ett par svarta (likadana som vi har röda) skor till John. Kom på att han måste ju ha ett par på dagis också =)

Kanske var det du kände ;-)



Puss o Kram

2011-04-05 @ 11:45:29
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0