Trist.

Jag är faktiskt uppriktigt nedstämd idag!!
Valet igår slutade inte på det sätt jag hade önskat.
Dock var man väl förberedd på det, men hoppet är det sista som sviker...

Usch, jag skriver inte mer om det nu, jag blir bara irriterad!!
Det är många som gläds över resultatet, som slår sig för bröstet och säger "Vi vann!!"
Men jag känner en sak...skrattar bäst som skrattar sist!!
Hoppas vi alla får hålla oss friska, välmående och arbetskunniga...annars blir det inte roligt!!



Men, men!!
Jag hänger inte läpp så länge, det tjänar ingenting till.
Det blir inte alltid som man vill, det är bara att acceptera!!

Ha en bra dag kära Ni!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller FULLKOMMLIGT med dig!! Inte alls vad jag hade ÖNSKAT o VELAT.. :0(

2010-09-21 @ 21:46:58
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0