Tragiskt.

Usch, jag hade så svårt att sova igårkväll.
Gick och la mig runt 22, men somnade nog inte förrens efter 2 nångång.

Anledningen till det är att jag låg och tänkte på dödsolyckan som skedde igårkväll, på E4:an här ute vid Krokek.
Jag tänkte på den stackars 23-åriga kvinna som omkom.
Jag tänkte på hennes anhöriga som fick ta emot samtalet om det tragiska som hade hänt, jag tänkte på den andra kvinnan som fanns med i bilen och som blev allvarligt skadad.
Jag tänkte på ambulansmännen som kom till olycksplatsen, och alla andra som jobbade med olyckan igår.
Min syster var här igårkväll för att hämta Nathalie, och på hemvägen åkte hon om bärgningsbilen med bilen som tjejerna hade åkt i, och det var inte mycket kvar av den!!

Tänk va fort livet kan förändras!!
Från den ena sekunden till den andra.
Jag blir helt knäpp när jag börjar tänka i dom banorna...



Nu ska jag strax gå med Theo till förskolan.
Jag ska vidare in till stan och träffa Martina.
Husesyn står på schemat, och det ska bli jättespännande...:-)
Även Johanna och Lamin kommer dit, lilla Lamin...han har nog vuxit en hel del sen jag såg honom sist...

Ha en bra dag!!
Var rädd om dig!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för mat tipset på kasslern gjorde det idag o de blev mycket gott!!! Mer recept tips tack :)

2010-09-22 @ 16:54:10
Postat av: Anonym

Usch så fruktansvärt hemskt... Har också gått och tänkt på det där. Vad fort livet kan förändras.



Hoppas du hade det trevligt med dina vänner!

Puss puss och KÖR FÖRSIKTIGT!

2010-09-22 @ 18:38:40
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Cattis

Usch ja, jag tänkte på alla ni som bor i Krokek, måtte det inte varit någon av er. Och det var det ju inte!

Stackars alla anhöriga som sagt, så hemskt!



Puss o Kram

2010-09-22 @ 22:09:18
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0