Torsdag.

Efter två dagars ledighet är det dags att återgå till arbetet.
Känns helt ok, om det inte vore för att jag är så himla trött hela tiden.
Som i förrgår, när jag somnade vid matbordet...VID MATBORDET!!
När jag hade ätit färdigt lutade jag mig bara tillbaka och slumrade in...

Jag vaknade typ 20 minuter senare av att Kimmen stod och fixade i köket och barnen var på baksidan och lekte.
Alltså det kan ju inte vara normalt...nästan så jag skulle vilja ha det på film...;-/

Jag hoppas jag inte somnar idag på nått olämpilgt ställe.
Hur skulle det se ut om jag stod och sov bakom kassadisken...haha..!!


Tips på hur man ska känna sig piggare i dessa hösttider emottagets gärna!!


Kommentarer
Postat av: lotta

ja Marie om du somnar bakom kassadisken så lovar jag att du får sova vidare om du jobbar med mig!! Var rädd om dig! Hoppas verkligen att du blir piggare o slipper Magkatarren! Jag behöver ditt pigga o glada sätt på jobbet!Du ger mig energi!!kram o ha en skön o trevlig helg!!

2010-10-01 @ 13:07:03
Postat av: Malin

Hihihihi!! Det första som slog MIG var en undran om ifall du kanske var GRAVID!!?? Hoppas att det är BRA med dig i alla fall!! TREVLIG HELG!!

KRAM!!

2010-10-01 @ 17:11:36
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0