Och vinnarna är...

Nu, med Kimmens hjälp, har jag dragit tre vinnare av dom fina tavlorna som min syster har gjort.
Och dom som får äran att välja ut varsin är...

Min fina vän Cattis HolmAnnica (annica06@...) och Malin Kungshammar!!!
Tjejer, stort grattis!!
Du Malin, du verkar ha en himla tur här i mina utlottningar...roligt :-)

Hör av Er till mig, här eller på mailen ([email protected]) och skriv vilken tavla Ni väljer samt vart tavlan ska skickas.
Ni kan välja någon av dom här, eller en egendesignad...helt valfritt!!

Åh, va jag älskar sånt här!!

Tusen tack alla Ni andra för era kommentarer.
Håll utkik, för det kommer snart nya utlottningar.

♥Kram♥

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tjoohoooo....vilken tur jag har !!!



Jag skulle vilja ha en exakt likadan tavla som du fick av Anna för ett tag sedan. En syster står det på ramen och sedan är det två tjejer och en liten dikt inuti.



PUSS



Ps. Kan du höra med Anna om hon är intresserad av att ta upp beställningar till jul och vad de i så fall kostar ?

2010-09-16 @ 09:54:59
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, vad roligt att det var så många som ville vara med och tävla om en tavla. =)

Grattis vinnarna!



Cattis: Jag är jätteintresserad av att ta upp beställningar till jul. Mer än gärna! =)

Du kan maila mig på [email protected]



Kram kram!

2010-09-16 @ 20:28:48
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Malin

WOOOOHOOOOO!!! Vilken himla tur jag har!! IGEN!!! O jag som ALDRIG vinner nåt!! Förutom när du har utlottningar då!! ;0)



Jag har skickat ett mail till dig!!!



TACK SNÄLLA SÖTA DU!!!



KRAMAR!!

//Malin

2010-09-18 @ 12:28:54
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0