Nathalie.

Idag fick jag äran att hämta Nathalie på förskolan.
För det mesta ogillar jag mina arbetstider, men när man får sånna här tillfällen är det guld värt att jobba som jag gör.
Jag överraskade henne ordentligt, hon hade ingen aning om att det var jag som skulle komma, och dessutom kom jag flera timmar tidigare än när hon egentligen skulle gå hem...:-)


Hon följde med mig hem och tillsammans hämtade vi Lucas och Theo.


Tänk va roligt att få leka mitt i veckan, det händer inte alltför ofta nu för tiden!!
Nästa gång är det Robins tur att följa med, rättvist ska det vara.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag gillar också dina arbetstider :-)



Puss o Kram

2010-09-21 @ 20:15:41
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag hade gjort vad som helst för att få se Nathalie när du kom in. =)

Puss.

2010-09-22 @ 18:41:34
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0