Morgonmöte.

Idag blev det en tidig morgon för oss.
Kimmen har redan gått iväg till frita/förskolan med killarna, och jag ska strax åka.
Frukosten kommer ätas på jobbet idag, ihop med arbetskamraterna, trevligt :-)


Inatt fick jag sitta och massera benen på en ledsen Lucas.
Tårarna bara sprutade och han hade jätteont!!
Jag gav honom Alvedon och lite benmassage.
Efter en stund tyckte han det kändes bättre, och han kunde somna om.
Shit, jag kommer inte ihåg att växtvärk gjorde SÅÅ ont!!

Vet Ni något bra knep man kan göra för att "lindra" smärtan när det blir sådär?


Kommentarer
Postat av: Jenny F

Hallå!



Ett knep. Nu när du vet att han har detta så sätt på ett par raggsockor långa sådana ikväll och ha alvedon redo.

På Neo som växer så det knakar, så får han ont efter rejäl ansträngning under dagen och då kör vi med raggsockor i förebyggande syfte. Värme gör ju susen!



Lycka till!



Kram kram

2010-09-21 @ 16:15:17
URL: http://forell.nu
Postat av: Sandra Almström

Selen ska man äta om man har mycket växtvärk. Vi får i oss för lite sånt idag. Finns på hälsokost =)

2010-09-21 @ 19:21:34
Postat av: Anonym

Tappa upp ett varmt bad och låt honom bada, det är jätteskönt och värken försvinner.

2010-09-23 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0