Ledig idag.

Yes, va skönt!!
Jag var ju dock tvungen att ställa klockan ändå, eftersom Lucas ska iväg, med det är så skönt att slippa göra iordning sig direkt, utan bara sitta kvar i myskläderna en stund och surfa runt på nätet...:-)

Dagen idag är fullbokad.
Absolut inget stress alltså, utan lugnt och stilla, men ändå planerad...om ni förstår vad jag menar.

Mamma har tagit en halv semesterdag, för att komma ut till oss och umgås den där eftermiddagen.
Jag älskar när hon gör det, och barnen älskar när hon gör det :-)
Det blir så speciell tid på något sätt, ett avbrott i vardagsrutinerna, nästan lite festligt...:-)


Och ikväll ska jag iväg till min grannkompis Camilla på en fika.
Från början var det tänk att blir ett Me&I-party, men det blev inställt så vi kör på en fika istället.
Inte mig emot...:-)

Men först lite hushållssysslor...
Jag ska ta hand om tvätten och huset som har förfallit sen jag var ledig sist.
Missförstå mig rätt, Kimmen är jätteduktig på att plocka undan och hålla snyggt här hemma, men det är dammsugning och avtorkning som vi båda är lite dåliga på...Hmmm...kanske vore på sin plats att få in en rutin på det där...:-/

Vad har Ni för Er idag??



(Och Ni, glöm inte att kommentera i tävlingen om Ni inte redan har gjort det...;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag älskar den där bilden på Er!

Ni är så fina mina tjejer!



Pratade precis med mamma. Hörde att ni haft en jättemysig dag.

Puss puss

2010-09-14 @ 19:22:06
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Malin

Mmm... Städning är INTE vår grej!! Hahaha!! Men när jag kom hem från jobbet igår hade Henke plockat iordning o dammsugit!! HÄRLIGT!!! Det blir rätt "dammtussigt" när man har 2 st katter varav en av dom bara är knappt 4 månader!! ;0) Han hittar ju in överallt o drar fram de däringa "råttorna"!!! ;0)

Hoppas du haft en KALAS bra dag!! O SJÄLVKLART är jag med i tävlingen!! Gick ju bra för mig sist när jag tävlade här på din blogg!! Boken var KALAS bra!! ;0)

KRAMAR!!

2010-09-14 @ 20:01:00
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: cajsa

ohhhh mamma mys det bästa som finns :)

hopppas att du har haft en riktigt mysig em/kväll

kram cajsa

2010-09-14 @ 21:49:38
Postat av: Cattis

Mys med mamma är oslagbart!

Hoppas ni hade en bra dag tillsammans.



Puss o Kram

2010-09-15 @ 20:50:52
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0