Hipp Hipp Hurra...

...för Nathalie idag!!
Våran älskade, fina lilla flicka fyller 4 år!!


Tänk idag, för exakt fyra år sedan, fick jag det där efterlängtade samtalet att du var född!!
Glädjen visste inga gränser, och det var en av dom lyckligaste stunderna i mitt liv!!

Jag vaknade av att telefonen ringde.
Först trodde jag det bara var väckarklockan eller nått, du vet sådär som det kan vara ibland när man väcks plötsligt och man knappt vet vart man är...:-/
Efter ett antal signaler förstod jag att det var telefonen som ringde, och direkt anade jag vad det var för ett samtal jag skulle få ta emot!!
Jag sprang fram till telefonen...SKYDDAT NUMMER....!!
Oh herreguuuud.....jag blev så nervös att jag övervägde först att inte svara...(!)...hahaha...så skum man är!!
Jag lyfte luren och hörde min syster säga:
-"Hej moster...!!"
Mina tårar började spruta direkt, och jag fick knappt fram ett ord!!
-"Åhh, älskade, älskade syster....har allt gått bra, hur mår du, hur mår bebisen....?!"
Tusen frågor, alla på en gång!!
Och sen såklart...."Vad blev det...?!""
-"Gissa", fick jag till svar...!!
Jag tänkte en stund, sen gissade jag.
Och jag gissade rätt.
Vi hade fått en egen liten prinsessa i familjen!!


Grattis på födelsedagen älskade Nathalie!!
Du är min favorittjej...;-)

Kommentarer
Postat av: cajsa

ohh man blir varm i hela kroppen när man läser dina fina inlägg om barnen marie :)

kram o grattis till lillaprinsessan ;)/cajsa

2010-09-06 @ 09:53:17
Postat av: Anna

snyft Vad fint du skriver om våran lilla sessa snyft

Jag kommer också ihåg när jag ringde det där samtalet. Jag fick ringa ETT samtal från förlossningen (för att jag tjatade... =) ), och det var ingen tvekan om vem som skulle få det samtalet. =)



Kram kram

2010-09-06 @ 21:20:53
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Malin

Ooooh!! Herre GUUUD!! Sitter här o TJUTER!!! Så JÄTTE fint du skriver om din systerdotter!! ;0)

Min systerson fyller 3 år 12/9 o jag vet PRECIS vilka känslor man har som MOSTER!!! ;0) Min systerdotter fyller 6 år 5/11 o det är OXÅ en STOOOOR dag för Moster!! Tårana rinner o bränner bara man tänker på vilken LYCKA det är att ha de små liven i mitt liv!!

STORT GRATTIS i efterskott!! ;0)

KRAMAR!!

//Malin

2010-09-08 @ 19:17:41
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0