Glömsk.

Eller slarvig kanske är rätta ordet.
Jag glömde mitt smink på jobbet igårkväll, eller jag TROR att det ligger där, men jag vet inte säkert...:-/
Usch, jag hatar att inte veta vart jag har mina grejer!!
Och att det är just sminket gör det inte bättre.
Inte för att jag går omkring och bär med mig allt smink hela dagarna, men vissa grejer har jag ALLTID med mig i väskan, och det är nu dom grejerna som jag inte hittar.
Hoppas, hoppas dom är kvar på jobbet, annars tjuter jag!!

Idag kan det blir en hel del att göra på jobbet.
Vi lämnar nämligen 20% rabatt till gamla och nya medlemmar på ALLT i butiken (utom Ecco)!!
Det är inte dåligt!!
Jag tycker verkligen Ni ska passa på att fynda...rabatten gäller fram till söndag.

Och sen en sista grej innan jag avslutar här...
Snälla, kan Ni inte gå in på min systers blogg och lämna en peppande kommentar!!
Hon slutade nämligen röka igår, och det är riktigt tufft och jobbigt...jaa, det vet vi väl alla som har varit där..:-/
Allt stöd till henne, det kommer att gå bra!!

Ha en jättebra dag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, hon är verkligen duktig.

Och du som syster är ju jätteviktig nu :-) Tala om för henne varje dag hur duktig hon är, så kommer hon fixa detta galant. Det är stödet som är halva grejen, det blir så mycket lättare när man får beröm :-)



Puss

2010-09-16 @ 09:57:35
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Fy f**n vilken mardröm... att glömma sminket.

Jag håller min tumme för att det ligger kvar på jobbet.



Tack för stödet! Vad söt du är! =)

Puss

2010-09-16 @ 20:16:40
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag hittade dessa skor på en blogg idag http://dinsko.se/Shop-online/Dam/Kangor---Boots?art=256333

och bara blev förälskad.

Vet du om ni har dessa i stl 37?

De är ju kanonpris om man nu även passar på närde är clubdagar.

kramr

2010-09-16 @ 20:36:37
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0