Fina.

Idag har jag äntligen fått träffa nytillskottet i våran lilla "bloggfamilj"...:-)
Cattis och Jimmys son, lilla Jack.
En helt bedårande söt, fin liten pojke...


Lilla Skalman (August som han egentligen heter...;-) och hans mamma Hanna var också på plats...


Cattis hade gjort en jättegod sallad som vi mumsade i oss!!
Ett X antal koppar kaffe hann vi med också mellan allt prat.
Tiden har en förmåga att rusa fortare än vanligt när jag träffar dessa tjejer, det är något skumt med det där...;-)

Efter några timmar kom även Jacks storebror John hem...

En riktig liten pratkvarn som gärna säger vad han tycker och tänker om det mesta...SÅ SÖT!!

Innan vi skildes åt för denna gång lyckades vi komma fram till ett nytt datum då vi ska träffas.
Det ligger inte alltför långt fram i tiden, och det är något jag redan ser fram emot...:-)

Tack för en mysig stund tjejer och killar...:-)
Vi ses snart!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv fina du!

Gud vad söt John är! Snacka om att charma kameran...=)

Kram!

2010-09-08 @ 22:21:02
Postat av: Cattis

Vilka bilder Marie, vad duktig du är!



Tack själv för i dag, ni är två riktigt fina vänner som jag är glad att jag lärt känna!



Puss o Kram

2010-09-09 @ 08:15:14
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, vilka söta barn. =)

När ska ni ses nästa gång? Kanske man kan få bjuda in sig själv... ;-)

Kram kram

2010-09-09 @ 18:02:48
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0