Färska frallor.

En påse färska frallor hämtade jag i brevlådan imorse ihop med morgontidningen, vilket LYX!!
Det är en klass härute i Krokek som säljer och delar ut bröd för att samla in pengar till klasskassan, och det vill man ju såklart gynna.



Ilskan från gårdagen har lagt sig...!
Jag är inte den enda som är missnöjd med deras sätt att behandla kunderna, så dom lär ju redan veta om att dom har den sämsta kundpolicyn man kan tänka sig...tråkigt för dom...;-/

Nu ska jag dra till jobbet, till en butik som är väldigt mån om sina kunder!!
Det känns bra, riktigt bra!!


Kommentarer
Postat av: En som vet

Din sko måna om sina kunder, ha! Det vet jag måånga som INTE håller med om..

2010-09-11 @ 20:51:41
Postat av: johanna

Tråkigt det där med Vero Moda..Dålig stil!!



Marie måste fråga..Vart hardu köt den där grå leopardskjortan?

Jättefin :)



Kramar!

2010-09-12 @ 01:06:30
URL: http://jojeslife.blogg.se/
Postat av: Marie

En som vet: Tråkigt att du har den uppfattningen om "Din Sko".

Som du förstår finns det ett stort antal "Din Sko"-butiker i vårat land, och jag kan ju givetvis bara tala för den butiken jag jobbar i...

Gäller din uppfattning "min" butik, så är du välkommen att komma in och berätta vad du är missnöjd med.

För talar man aldrig om felet för butiken i fråga, ger man dom ju aldrig en chans att bli bättre, eller hur...



// Marie



Johanna: Tack :-) Den är köpt på Gina.



// Kram, kram!!

2010-09-12 @ 08:47:27
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vilken bra grej med färska frallor. Bättre än strumpor och kakor och gud vet vad mer de brukar sälja.



Kram

2010-09-12 @ 10:18:38
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag själv handlar aldrig hos er men hör många säga att de slutat gå till din sko, bl.a. Din butik, pga dåligt o otrevligt bemötande. Dålig kvalitet är också allmänt känt. Därför reagerade jag. Självgod är vad du är.

2010-09-12 @ 12:37:44
Postat av: Marie

Cattis: Jaa, eller hur!!



// Puss, puss!!



Anonym: Jag vet att dom flesta som arbetar, driver en butik, är POSITIVT inställda till kunder som säger vad dom tycker...både bra och dålig kritik!!

Som jag skrev förut, är man missnöjd ska man ALLTID gå tillbaka och säga det, för oftast går det att lösa på ett eller annat sätt.

Sen vad du tycker om mig som person är en helt annan sak, men jag tvivlar på att du känner mig...



// Kram Marie...:-)

2010-09-12 @ 18:55:06
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svaret Marie, det var verkligen bra!

2010-09-12 @ 19:48:44
Postat av: johanna

Va!!! Jag tycker att vi är jättetrevliga på din sko...

Kanske att man blir aningen irriteradpå otrevliga kunder ibland. Men du Marie är ju alltid trevlig..

Hmm de där anonyma komentarerna du har fått är ju bara larviga...Särskillt att man inte ens vågar skriva sitt namn...



Kramar Johanna

2010-09-12 @ 21:02:04
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0