Träning.

Nu är jag precis hemkommen från ett pass på gymmet.
Vad som skulle blivit en timme blev två, tiden bara försvann!!

Den här veckan har jag mest gått igenom vad som finns, vilka maskiner, vilka övningar som jag ska köra o s v, en prova-på-vecka helt enkelt.
Nästa vecka kommer det bli annorlunda, då ska jag dela upp träningen lite mer efter muskelgrupper, så att jag "går igenom" kroppen en gång i veckan.
Så här kommer det se ut ungefär...

Träningspass 1 - Bröst och Biceps
Träningspass 2 - Axlar, Mage och Ben
Träningspass 3 - Rygg och Triceps

Jag har ju min Personliga Tränare (Kimmen..hihi), som har förklarat och berättat hur man lägger upp allt på bästa sätt.
Han har stor kunskap i det här, så det känns riktigt bra!!
1 timme/ 3 gånger i veckan ska jag definitivt fixa.
Jag menar, tiden finns ju, och nu även viljan...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0