Tracy Chapman.

Jag känner mig inte lika uttråkad här hemma när det är bra musik i högtalarna.
Tracy Chapman spelas högt och ljudligt, riktigt skön musik.

Även denna dag blir lugn, känner mig inte 100 än...:-/
Tredje dagen hemma, och jag tycker det är rikitgt boooring....:-(

Det är iallafall fredag, och jag ser fram emot fredagsmyset mer än barnen idag tror jag...;-)
Ska blir mysigt att laga lite god mat, se "Idol" och mumsa på popcorn eller chips eller vad det kan tänkas bli till tv:n.
Kimmen har lovat att handla hem något gott...Mmmmm :-)

Ett litet tidsfördriv jag har om dagrna är ju självklart att måla naglarna :-)
Men det kan jag ju inte göra hela tiden, och dessutom är jag väldigt nöjd med färgen jag har just nu...

Röd/Cerise från Depend, tjusigt va?!

Just det ja, receptet på våran fredagsmiddag kommer senare.
Det är en rätt som har funnits länge i familjen, och som ratades till en början men som ÄLSKAS nu!!
Kolla in lite senare så får Ni se...;-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh spännande!



Fint nagellack :-) Och jag hoppas du inte målar naglarna mer än en gång om dagen ;-) En annan får vara glad om de målas en gång i månaden..ha ha.



Puss o Kram

2010-10-15 @ 12:43:48
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Marie

Cattis: Hihi...joo, naglarna kan bli målade både en och två gånger, men det är såklart BARA för att jag är så uttråkad och inte orkar göra något annat...;-)



// Puss och kram!!

2010-10-15 @ 13:17:55
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Fin färg vad är det för nummer depend nr?/ Lina

2010-10-26 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0