Lördag.

Jobb, jobb, jobb!!



Vad ska Ni göra idag??


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättefin blus!! Är det HM?

Jag frågade i ett inlägg för några dagar sedan var ni köpt era barstolar, skulle du vilja svara på det är du snäll ;)

2010-10-23 @ 13:58:14
Postat av: Fia

Det blir jobb för mig med! Till kl 22 :(

Å snart Marie fyller Ni år. Spännande. Tack för alla dina blogginlägg. Inne varje dag! Trevlig helg

2010-10-23 @ 15:18:14
URL: http://www.fiasvra.blogsopt.com
Postat av: Marie

Cecilia: Hej, och förlååååt!!

Jag läste din kommentar kommer jag ihåg, men sen glömde jag helt bort att svara, måste kommit något annat i vägen...:-/

Vi har två olika uppsättningar barstolar. Dom med ekstomme och skinndyna kommer från EM och dom med kromstomme och plastsitts tror jag kommer från Mio.

Så, där har du svaret...:-)

Ha en fortsatt trevlig helg!!



// Kram Marie



Fia: Va trevligt att du läser varje dag, sånt blir jag glad av :-)

Jag önskar dig en fortsatt trevlig helg!!



// Kram, kram!!

2010-10-23 @ 19:32:08
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack ;)

Jättesnygga skor!!!!!

Kram

2010-10-23 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0