Känns skönt!!

Vet ni vad jag har idag...träningsvärk!!
Haha...det känns så bra, äntligen har jag masat mig iväg till gymmet och fått användning för mitt träningskort för första gången!!

Imorgon är det exakt en månad kvar tills jag fyller 30, och tills dess ska jag ha fått in en träningsrutin som känns bra och som kommer att funka i längden.
Jag har ju alltid haft svårt att se det roliga i träning, har mest tyckt att det har varit pesten själv.
Men nångång måste jag ju ändå inse att jag kommer vara piggare, må bättre och slippa onda axlar och ond rygg bara jag tar tag i det.

Så nu kommer jag göra ett försök, ett seriöst försök!!
Önska mig lycka till...:-)



(Bilder lånade härifrån.)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är rätta takter!!

Bra att hitta en träning som man tycker är kul för då är det inte jobbigt alls och man blir både glad och pigg efteråt.



Kram mamma

2010-10-19 @ 16:19:23
Postat av: Malin

Åååhh!! Du ger mig DÅLIGT samvete!!! Hahaha!! ;0) Du är SÅÅÅÅ DUKTIG!!!

You GOOOOO Girl!!! ;0)



KRAMAR!!

//Malin

2010-10-19 @ 20:03:01
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Sandra

Svar. jaha, va blev det för jacka för dig då? =)



Gud va duktig du är. Skulle också behöva träna lite mer. Jag kör bara boxen en dag i veckan, men de är alldeles för lite.



kram

2010-10-19 @ 20:21:40
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0