Jääääsp...

Åhh, vad svårt det är att gå upp ur sängen när det är så mörkt ute på mornarna!!
Man vill bara ligga kvar under det varma täcket och fortsätta drömma.
Tur är väl ändå att man piggnar till ganska fort bara man har klivit upp, det brukar vara så iallafall...

Nu är killarna klara och redo för att åka.
Dom står och trampar i hallen och väntar på att jag ska komma.
Bäst att dra...:-)


Åhh, hittade en gammal bild på pojkarna...

Hahaha...jag blir helt varm i kroppen när jag tittar på den.
Tänk vad mycket kärlek man kan känna till två så små...:-)
Mina ♥:an!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja!! Fy Ti o Bläää!! Vad jobbigt det är att gå upp om mornarna nu!! :0/ Men det är ju som du säger, TUR att man piggar på sig ganska snart!! ;0)



Hoppas ni haft en härlig helg, trots allt jobb!! ;0)



KRAMAR!!

//Malin

2010-10-17 @ 11:57:01
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0