2010-10-04

Hade ingen bra överskrift idag, så det fick bli datumet kort och gott...:-)
Måndag idag och nya vecka.
Hösten är verkligen här nu, och idag blev det långkalsonger under byxorna för Lucas.
Jag har inventerat "lilla" lådan med mössor och vantar och tror vi klarar oss ett tag på det vi har.
Allting hänger ju på hur mycket som blir kvarglömt i skolan, det har en förmåga att försvinna en hel del där.
Förra året var det ett evigt tjat att Lucas skulle ta med sig allt därifrån när skoldagen var slut, och jag tror det börjar ge resultat. Hittills har han inte glömt kvar något, peppar, peppar...;-/

Nu ska jag strax bege mig in till stan.
Ska försöka hinna veckohandla innan jobbet.
Skönt att ha det gjort så man slipper det ikväll när man slutat, för då vill man inget annat än bara komma hem.

Theo har förövrigt "sminka sig" idag.
Varför ska inte han få måla sig, när jag alltid gör det!!
Hmm....jag hoppas det finns en viss skillnad mellan våra sminkningar...;-)

Ha en bra måndag kära Ni!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej jag ser ingen som helst skillnad mellan era två sminkningar :D

Hur går det med ett fikadatum..? :) den här veckan ser rätt skaplig ut för mig!

Kramis

2010-10-04 @ 10:56:44
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi, va gulligt. Men jag tycker nog du lyckades bäst ;)



Kramar

2010-10-04 @ 21:00:19
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0