Seg.

Åhh, jag är fortfarande seg efter i lördags.
Inte så konstigt kanske med tanke på att jag var vaken nästan ett helt dygn.
Dagen efter är man ju alltid seg, och faktum är att jag är minst lika seg dag nr 2 efter en fest.
Är Ni också det??

Igår var mamma, Anna och jag och städade ur lokalen.
Plocka skräp, borsta, dammsuga, torka, stapla bord och stolar, diska, tvätta toaletterna m.m...det är en hel del man ska ta hand om innan man lämnar ifrån sig nyckeln.
Plocka fimpar utanför gjorde vi också.
Det kändes så JÄKLA bra att jag inte var mamma till en enda av dom...duktigt av mig va!!
Jag lyckades hålla mig borta från ciggen helt och hållet i lördags, och det tänker jag fortsätta med.
Bort med såna dumheter, nu får det vara bra med feströkandet.
Mitt nya rökfria liv har börjat, va skönt det känns...;-)



Kommentarer
Postat av: Fia

Du är jätte duktig Marie! Heja dej! Ha en bra dag. Nu ska jag snart åka hem och sova efter en låååååång arbetsnatt. Ha en fin dag!



Kram kram



Ps. Hojta till om du ser någon liknande vit stickad tröja som Du har. Blev salig i den!

2010-11-23 @ 06:33:23
URL: http://www.fiasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0