Nytt.

Nytt för dagen är dessa snygga byxor från Gina Tricot.
Snygg färg, höga i midjan, tajta i benen och mjuka.
Perfekta om Ni frågar mig...:-)



Nu ska jag ut och skotta fram bilen.
Va snö det har kommit, helt otroligt!!
Vilken julkänslan man får direkt när det är vitt ute!!
Mycket hellre det är massa grått slask som bildar stora sjöar på marken.

Ikväll blir det förmodligen att pynta lite här hemma.
Jag älskar att plocka fram julstjärnorna och ljusstakarna som jag har i mina fönster!!
Myyysigt!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Byxorna ser helt klockrena ut, väldigt snygga!

Måste jag gå och spana in.



Puss o Kram

2010-11-25 @ 09:28:03
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag ÄLSKAR oxå att få plocka fram alla stjärnor o ljusstakar!! Men i min familj är det strängeligen FÖRBJUDET att ens tänka tanken på att ta fram det innan lördag o inte tända dom förrens på söndag morgon!! Traditioner får INTE brytas!! Så jag väntar tills på lördag!! ;0)

2010-11-25 @ 18:45:39
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0