Ny energi.

Va skönt det känns att det ibland räcker med lite sömn, några sms, kommentarer och samtal från Er för att känna sig bättre.
Igår var jag låg, energin bara försvann...:-(
Stor del till det är att Lucas och Theo bråkar med varandra HELA TIDEN nu.
Jag blir galen!!
Det är bråk och tjafs från morgon till kväll, och jag bara gapar, skriker, försöker dela på dom och är tjurig...vilket gäng vi är liksom...:-/
Jag vet att det går i perioder, och snart vänder det förhoppningsvis, men ändå....det är så tråkigt att ha bråk omkring sig jämt...

Jag har pratat med grabbarna, och sagt att jag blir ledsen och tycker det är tråkigt.
Lucas tycker inte jag borde tänka så mycket på det....Hmmm...hur nu det ska gå till....:-/

Mina killar är allt för mig, och jag vet att dom tycker om varandra egentligen.
Nu är det ny vecka, och förhoppningsvis ny period...;-)
Jag vet ju att det kan vända över en natt, och i morse var det inget bråk, så nu hoppas jag på bättre tider...hihi!!



En önskan jag fick igår var att tipsa om flera jullåter som jag gillar, och det gör jag gärna!!
Vet inte rikitgt vart jag ska börja bara...;-)
Jag vill ju förstås gärna höra Era favoriter också, så det kan väl Ni tipsa mig om!!

Någon som vet förresten hur man får till en sån där "musiklist" som man ibland kan se på en del bloggar.
Alltså en sån där spelare som bara spelar musiken, utan att man får med hela videon.
Åhh, luddig beskrivning jag vet, men ni kanske vet vad jag menar ändå...;-)

Nu ska jag alldeles strax åka till jobbet.
Efter den här helgen känns det nästan som semester att komma dit...:-D

Ha en bra dag i regnvädret!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va tråkigt att de bråkar mkt. Förstår att det är frustrerande. Det är min största skräck också när man har 2 barn.

Men hoppas det vänder nu.! Håller tummarna.



Några jullåtar som jag gillar är: julen är här, oh holy night (den som mariah carey sjunger)

Det strålar en stjärna, mfl. Det är låtar som jag själv tycker om att spela och sjunga också.



kram

2010-11-15 @ 14:40:16
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Sandra

Hihi, vad bra med fler tips på julsånger!=)

Vet tyvärr inte hur man lägger upp en sån där lista, är allt annat än bra på sånt;-)



Ang bråkande barn så är det samma sak härhemma nu, fast det är "bara" Ollie som håller på.. (William är ju bara 10 mån så han har inte börjat med sånt-än!)

Han fyllde 6 år i onsdags så jag vet inte om det är 6-årstrots eller vad sjutton det beror på, för han är HELT OMÖJLIG just nu!

Även i vår familj gapas, skriks och bråkas det dagligen för tillfället=(

Känner mig så fånig som sjunker till hans nivå genom att skrika och hålla på, men man blir bara så j*kla förbannad när han gör allt annat än att lyssna, och istället bara bråkar!=(



Tycker iaf du verkar vara en underbar mamma till dina pojkar!!!



Stor kram till dig från mig!!!

2010-11-15 @ 17:12:46
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0