Dukning.

Idag har vi handlat det sista till festen.
Vi fick tag i det vi hade tänkt oss och dukningen blev superfin!!

Mamma överraskade syrran och mig med att ha bokat ett bord på en restaurang här i stan, mysigt och lite lyxigt såhär dagen innan den stora födelsedagen...:-)

Nu håller jag som bäst på att laga mat inför imorgon, hoppas, hoppas det blir bra...:-/

Allt som skall med imorgon och som ska användas ska prydligt läggas fram så att jag inte missar något.
Imorgon åker jag in till stan redan på morgonen  för att sätta mig i en av stans salonger för att bli tillfixad till den partyprinsessan jag faktiskt är...;-)

Åhh, sista dagen som 29-åring har varit fullspäckad.
Och jag älskar´t!!
Jag är så glaaaaad!!



Vi hörs imorgon!!
Wieee, undra om jag kommer kunna sova inatt...;-)


Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas ni får en toppenkul fest imorgon...

Det tror jag säkert, har en aning om att du är en perfekt partyfixare :)



Kram kram!

2010-11-19 @ 22:09:21
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0