6 november.

Lördag idag, vilket innebär jobb för mig.
Jag har ju varit ledig i två dagar nu, så jag ska inte klaga.

Shit alltså, gårdagens program av "Idol" finns fortfarande i mitt huvud.
Så himla braaaa det var!!
Elin, som i vanliga fall inte är en favorit för mig, var superbra så jag rös i hela kroppen.
Minnah fortsatte att vara hur bra och cool som helst, och Linnéa var så där glad och spralligt söt som bara hon kan vara.
Jag tyckte alla var helt suveräna igår helt enkelt!!

Nästa vecka blir det ROCK!!
Kommer säkert bli kanon det också.
Vilken "Idol" är Eran favorit?

Just det, vad tyckte Ni om Andreas Carlsson låt "All I need is You"?
Visst var den bra!!
Jag ska definitivt köpa den och stödja UNICEF.


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag gillade all i need is love massor. Bra initiativ med välgörenhet.

Mina favorit i Idol i år är Olle, Minnah och Linnea.

2010-11-06 @ 15:03:40
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0